On farem la foto per presentar-nos?

Petit Cinema en Curs va arrancar dimecres passat a l’aula de Creixents. Primer vam conversar sobre què en sabien del projecte que fan els Grans i després vam explicar que nosaltres també hi participaríem, però des de la vessant de la fotografia.

Vam entrar al web de Cinema en curs (https://www.cinemaencurs.org) per familiaritzar-nos-hi i vam descobrir que les escoles o els grups que hi participen es presenten. Vam estar mirant diverses presentacions (les de l’escola també!) i vam decidir que hi volíem posar una foto de grup. Quina? La que vam fer a la Nòria a l’estiu? La vam observar, vam veure com ens vam posar… i llavors vam decidir que en faríem una de nova. Però on? Conversant, van sortir idees: a la font, al mural nou, a l’església… I vam sortir a fer les proves. Hi havíem de caber tots. De més lluny, de més a prop… El lloc ja l’hem triat ara cal que hi siguem tots per fer-la!