LA PILAR ENS AJUDA A FER HORT

A l’escola tenim un espai preciós per fer hort. A inici de curs un pare de l’escola, el Jordi, ens el va llaurar i va quedar llest per preparar els bancals. A més per aquest curs vam decidir demanar ajuda a padrins i padrines per fer les feines de l’hort. Els nostres padrins en saben molt de fer hort i ens poden aconsellar molt bé.

La Pilar, padrina de la Lucia i el Xavi, ha vingut tres cops, ens ha ensenyat a plantar millor i ens ha aconsellat sobre la quantitat d’aigua per regar i què podíem plantar.

Esperem que durant el curs altres padrins i padrines puguin passar algunes estones amb nosaltres a l’hort. Només som a novembre, queda tot el curs i molta feina per fer!