Hivern de padrins i padrines

Després de dos anys estranys, avui hem fet una de les festes que ens caracteritza com escola i que ens permet compartir una estona molt agradable amb persones especials per a nosaltres: la gent gran que té relació amb els nens i nenes, padrins i padrines.

– Si haguéssim de dir unes paraules del que ha passat avui a l’escola serien: especial, bonic, implicats i sorpresa. (Irene).

– Un matí diferent envoltats de noves mirades molt entranyables. (Gemma E).

– M’emocionen matins així, també esgoten, és clar… Però és tan reconfortant, hi ha tanta complicitat a l’ambient,… Es creen relacions noves i diferents i donem valor a aquella gent que també forma part de la família. (Maria)

– Veient tot el matí i aprofitant de cada moment com es mereix, m’ha fet recordar quan jo era petit i reflexionar amb la següent frase: ” No es tracta d’aconseguir coses per ser feliç sinó gaudir de les que avui tenim.”(Genís)

– Un matí bonic, molt bonic… Gaudint de somriures i paraules… Teixint complicitats… Gràcies per ser-hi padrines i padrins! (Sílvia)

– Tenim la sort d’aprendre dels més petits i també de la gent més gran, els padrins i padrines, que avui en especial ens han demostrat que ho són dels seus néts que tenen a la llar i també dels seus companys. (Sofia)

– Ha estat un matí molt agradable, veure la felicitat que transmetien treballant els alumnes i els seus avis i el que gaudien amb la seva companyia, m’ha encantat haver pogut viure-ho. (Maria S).

– Les mirades de petits i grans han fet del matí una estona de complicitats i d’aprenentatge. (Ingrid)

– Un matí de nervis, il·lusió i emocions. Ha sigut molt bonic veure com s’ho han passat de bé tant petits com grans. (Laura)

– Aquest matí han confluït actituds. Les mateixes que veiem en els infants les hem vist en els padrins i padrines: entusiasme, inseguretats, ganes d’aprendre, organització, col·laboració… I el regal que ens fa el matí és observar com es fusionen, s’encomanen i es respiren. (Gemma F.)

– Ens ha agradat que vinguessin els padrins. He pogut estar amb la padrina de l’Enzo. Ens ho hem passat bé. Padrins. Ha vingut la meva padrina Dolors. Han vingut els de Juneda. La meva padrina no ha pogut venir perquè està molt malalta. La meva padrina Paqui i el padrí Josep. Els meus padrins treballen… (grup de Petits)

– Alegria, m’ha agradat que vingui la meva padrina i que estem junts, tristesa (perquè no han pogut venir tots els padrins i padrines), em va agradar fer el taller amb la padrina, padrins i padrines gràcies per venir, fer bosses amb la Blau i la seva padrina, que vinguin les meves padrines, estar amb la iaia, m’ha agradat fer el taller de les pedres. (grup de Creixents)

-Moltes gràcies a tots els padrins i padrines que han vingut a fer tallers, moltes gràcies als padrins/es per vindre a passar una estoneta amb nosaltres, moltes gràcies padrins/es per compartir aquest moment amb nosaltres, moltes gràcies padrina per venir. (grup de Mitjans)

– Va ser un matí molt bonic. Va ser molt especial veure tots els padrins i padrines junts ajudant als seus néts. Ens va agradat molt que vinguessin els nostres padrins perquè és el nostre últim any a l’escola i volem aprofitar-ho tot. (grup de Grans)