Emocionades!! Què sentim? Com ha anat?

Aquest és un article diferent, que comença des de les expectatives, de les sensacions prèvies, dels desigs… És un escrit que ens parla dels neguits i de les emocions d’un dia tan especial i màgic com la nit a l’escola. És un article que fa d’altaveu i que crida als quatre vents les paraules de barrila, gatzara i alegria dels nens i nenes que configuren l’escola. Tot seguit, també ficarem un recull de fotografies del que ha esdevingut.

I diuen:

Com cada any, l’última nit del segon trimestre, des d’I3 a 6è ens quedem a dormir a l’escola. Durant la tarda fem una excursió, aquest any a l’estany d’Ivars i Vila-sana. Allí berenarem i farem una ruta al voltant de l’estany. A dos quarts de set, tornarem a l’escola. Un cop allí, transformarem les aules en habitacions. Pararem les taules i soparem. Després sortirem a fer jocs amb les llanternes. Llavors anirem a dormir, els Grans només ho farem veure. L’endemà tindrem coca amb xocolata per esmorzar.

Som poques escoles les que es queden a dormir els nens i els mestres. Estic molt emocionada perquè és el meu últim any i em fa molta emoció quedar-me a dormir a l’escola. Estic emocionada perquè és la meva primera vegada que faig la nit a l’escola. Passar la nit en un lloc, és com tornar-lo a descobrir. És molt emocionant: sopar i dormir tots junts. Interessant, divertit, diferent… dormir a l’escola. Em fa molta il·lusió fer la nit a l’escola, vull jugar a jocs de taula, pintar cares i parlar d’històries de terror.

Un dia em vaig quedar a dormir al Casalet, però a l’escola mai. Estic nerviós, en tinc moltes ganes perquè farem una excursió. En tinc moltes ganes de quedar-me a dormir a l’escola amb els meus amics i d’anar d’excursió a Ivars.  Tinc curiositat per veure l’estany.

És una experiència que ja hem viscut, però vols tornar a repetir. Em faria molta il·lusió fer els jocs de nit, l’any vinent (com a ex-alumna).

I, per evidenciar el que hem viscut… us deixem un recull de fotografies.