Els Mitjans vam participar al Congrés Anna Gené

Una experiència genial participar al congrés Anna Gené exposant la nostra experimentació Descobrim el magnetisme a un públic de nens i nenes d’altres escoles .

Tot i els nervis, ho vam fer molt bé, amb seguretat, claredat i espontaneïtat, inclús al respondre les preguntes….amb tantes mans aixecades!

Emocionats i amb ganes de tornar a participar-hi!

Gràcies a totes i tots per fer-ho possible!

Així valorem la experiència…

M’he sentit molt nerviós i a la vegada molt motivat”

“M’ha agradat molt perquè jo crec que m’ha sortit molt bé. Ha set molt divertit i m’he sentit feliç. M’ha agradat sortir a parlar”

“Al congrés em vaig sentir súper còmoda. I ho voldria repetir mil vegades més. També em van encantar les presentacions dels altres,  em van agradar molt. Resumint, tot em va encantar”