Teixir camins juntes i connectar-nos és engrescador!!

Mostrar i aprendre constantment per un canvi de mirada és agraït!!

Dimecres a la tarda vam rebre l’equip de mestres de la ZER Riu Ondara format per les escoles de Barbens i Tornabous.

Ens vam asseure, vam fer una dinàmica de presentació en què preguntàvem què esperàvem tots plegats d’aquest moment? Què volíem? Que necessitàvem?

La història de l’escola, la presentació de l’Aprenc, el projecte de Cinema en curs i de Petit Cinema en curs, la participació dels nens i nenes en el dia a dia de l’escola, les celebracions… han sigut alguns dels punts que hem compartit. Després hem fet un tomb pels edificis.

Ens hem trobat per fer el tancament. Amb què marxes? Què t’ha aportat aquesta visita? Us deixem una mostra de les paraules que hem posat i la relació amb la fotografia triada.