Comiat Adelaida i Festa de l’aigua

El darrer dia de curs sempre és dia de comiats: comiats per sempre, comiats fins al setembre, comiats per noves etapes… Aquest curs, ens hem acomiadat també d’una de les persones que havia col·laborat força activament amb l’escola: l’Adelaida. Vam plantar una olivera per recordar-la.
Sabem que per tenir present una persona no ens cal res, si l’hem estimat.
L’Adelaida forma part d’aquesta escola, nosaltres ho sabem, no ens cal res per recordar-ho.
Però el temps anirà passant i a l’escola arribaran nous infants que no han compartit temps amb ella.
Aquesta olivera pretén ser un record d’ella, per als que l’hem conegut i per als que no.
Vam acabar el dia amb un bany a les piscines i una rotllana enorme per acomiadar-nos.