8a CANTATA ESCOLAR DE RUBÍ: CAMPING QUI PUGUI

El passat 4 d’abril, els nens i nenes de quart van participar en la 8a Cantata escolar de Rubí. Tot un esdeveniment, després de dos anys sense poder fer aquesta gran trobada de cantaires de quart, de totes les escoles de Rubí. Els mini elfos i les mini elfes van treballar de valent per preparar el concert i, el resultat, va ser espectacular. Volem felicitar a tots els que van fer possible la cantata d’enguany: als mestres de música de Rubí, als músics de l’escola municipal de música Pere Burés i a l’ajuntament de Rubí per subministrar tot el que es necessitava per aquest gran esdeveniment.

Ens complau poder-vos fer arribar per aquí el vídeo de l’actuació completa, fotos del dia i la nota de premsa. Qué ho gaudiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *