BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS

Per fi ha arribat el dia de retrobar-nos. Dilluns comença el nou curs i segur que esteu molt il·lusionats i il·lusionades per tornar a l’escola.

Aquí teniu el Pla d’obertura del curs 21-22.

Dilluns 13 cal que tot l’alumnat porti la declaració responsable degudament signada i que li donin al seu tutor o tutora. A continuació teniu els enllaços:

TRES PASSOS ENDARRERE, TRES PASSOS ENDAVANT

A què us sona això? A dansa! Enguany la COVID no ha fet possible viure plegats la tradicional mostra de dansa. Però com ja sabeu, la Torre de la Llebre ens reinventem i busquem maneres per afrontar la situació que ens ha tocat viure aquest curs. Per això us deixem aquí uns vídeos dels grans dansaires de la Torre. Esperem que en gaudiu i si us atreviu a acompanyar-nos, tot és començar: 3 passos endarrere, 3 passos endavant…😉!

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

CLOENDA DANSA 2021

FELICITATS GUANYADORES!!!

Aquest mes hem fet entrega de la 40a edició dels premis de dibuix escolar BBVA. Les tres guanyadores i fabuloses artistes han estat: Edda Riba, Sofia López i Elís Moreira. Els seus dibuixos formen part d’un llibre que s’ha editat amb el nom “Sis contes per cuidar el planeta”. A més a més, aquesta notícia es va publicar al Diari de Rubí, el dia 24 de maig, us enllacem a l’article que es va publicar: DIARI DE RUBÍ

Si voleu veure les fotos amb l’entrega del premis CLIQUEU AQUÍ

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-22

Us facilitem la següent informació sobre el procés de preinscripció que us pot ser d’utilitat:

1.Calendari de tot el procés de preinscripció i matrícula, així com els criteris per a l’assignació. CALENDARI

2.Documentació que cal aportar per fer la preinscripció i la matrícula. DOCUMENTACIÓ

3. I, per últim, el plànol de zonificació escolar de Rubí. PLÀNOL

Aquest any, la sol·licitud de preinscripció s’haurà d’emplenar i presentar en línia. Per aquesta raó, el Departament d’Educació ha fet un vídeo explicant el procés, per veure’l cliqueu AQUÍ.

CONEIX LA NOSTRA ESCOLA

Aquest any hem preparat aquesta filmació per tal que gaudiu de la nostra escola veient els seus espais, l’alumnat i algunes de les activitats que portem a terme.

Per veure el vídeo cliqueu la imatge. Esperem que us agradi.

Sigueu benvinguts i benvingudes a la nostra escola.

Si voleu veure com és la nostra escola, consulteu l’apartat d’instal.lacions de la nostra WEB.

Informació preinscripció curs 21-22

Us volem informar que la preinscripció escolar per al curs 2021-22 està prevista del 15 al 24 de març.
Aviat penjarem un video on podreu conèixer la nostra escola, les seves instal.lacions i algunes de les nostres activitats del dia a dia del centre.
També realitzarem unes sessions de Portes Obertes en format virtual els dies 2 i 3 de març a les 15 h.
En aquestes sessions intervindran l’Equip Directiu i l’AMPA del centre on us explicaran aspectes concrets del Projecte Educatiu.
Us demanem, si esteu interessats, ompliu el següent formulari proposant el dia d’assistència per garantir la bona distribució de l’aforament.

FORMULARI

En el moment que tinguem la relació de tots vosaltres us enviarem l’enllaç per les reunions virtuals.

L’Equip Directiu

Recollida d’aliments

Enguany, estem tots vivim una situació molt dura i diferent a altres anys.  Segurament, per molts de nosaltres, serà un Nadal un xic diferent als altres.

Per aquest motiu, no volem que altres persones del nostre entorn més proper passin un Nadal amb dificultats i sense comptar amb el mínim per poder passar uns dies encara més complicats i tristos.

Per aquesta raó, des de la nostra comunitat educativa,  hem pres la iniciativa de realitzar un gran recapte d’aliments i articles higiènics de primera necessitat per a les famílies de Rubí que es troben en una situació de vulnerabilitat agreujada per la pandèmia que tots estem vivint.

Tota aquesta recollida la realitzarà després l’entitat FRATER NADAL de Rubí que farà l’entrega a les famílies que ho necessitin.

Per tant, us volem agrair a tots i a totes la vostra ajuda i col.laboració però, sobretot, que els nostres nens i nenes se n’adonin que amb molt poca cosa podem tornar el somriure a altres nens i nenes de Rubí que tenen una situació encara molt més complicada.

GRÀCIES A TOTS I A TOTES!