Recomanacions d’estiu

Des de cicle inicial us proposem algunes activitats lúdiques o algunes més didàctiques com lectures o activitats de  matemàtiques.

En aquets document podreu trobar moltes idees i recomanacions que ens ajudaran a gaudir d’un bon estiu:

idees d’estiu

Matemàtiques: http://www.bmath.app/ca/

Si considereu que el vostre infant necessita practicar durant les vacances activitats de matemàtiques, poden utilitzar l’App Bmath (versió gratuïta – 5 min diaris o Prèmium – 20 min diaris). Bmath és igual que l’App de l’escola, però no estan connectades. Van en paral·lel i no interfereixen entre si. D’aquesta manera, si una família decideix que el seu fill o filla faci Bmath, aquesta pràctica no interferirà en l’evolució que fa a classe l’alumne i no es descompensarà respecte a la resta de companys.

De cara a la pràctica d’estiu, a la mateixa pàgina web de Bmath, al llarg de 7 setmanes, i a partir del 27 de juny, es publicarà un repte nou al  blog de Bmath cada setmana. Són activitats pensades perquè els infants puguin fer sols, en família o amb els amics. Cada repte compta amb preguntes de dos nivells diferents, i durant totes les vacances ens posaran a prova amb coneixements i habilitats matemàtiques ben diverses.

Lectura: RECOMENACIONS LECTURES CICLE INICIAL. TORRE DE LA LLIBRE

En aquest document PDF trobareu recomanacions de llibres de préstec de la biblioteca municipal, així com d’altres que es poden comprar a les diferents llibreries del poble.

Bon estiu!