🎶 A BETLEM ME’N VULL ANAR… 🎶

El mes de desembre, tothom creuava els dits: “que aquest any puguem gaudir plegats/es del pessebre vivent, que aquest any puguem gaudir plegats/es de pessebre vivent… 🤞” I aquest Nadal sí que sííí!!! 👏Quins dies d’emocions, nervis i agitació! “Tothom té tot el que necessita? , “A mi em falta la barretina”, “Algú ha vist on hem posat la decoració per a l’arbre de Nadal?” “Coc-coc ,beeeee, així està bé o ho fem més fort?”…
I el gran dia va arribar… Quin goig de pessebre vivent que ens va sortir!!! I és que els nens i nenes d’Infantil i de Cicle Inicial som uns cracs!!😉

Si voleu veure el vídeo CLIQUEU AQUÍ

“SANTA LLÚCIA DE BISBAL, TRETZE DIES…”

Hola, famílies!

Com ja sabeu, el 13 de desembre  la classe dels Egipcis i Egípcies i la de Les Festes vam sortir per la ciutat a cantar les Llúcies. Va ser una experiència divertidíssima. Al principi, potser pels nervis, no ens sortia gaire la veu, però després de la primera cantada ho vam donar tot en les altres botigues!😉

I sabeu què?   Quan la gent ens escoltava cantar les Llúcies,  li apareixia un somriure a la cara.😊

Voldríem agrair moltíssim la col·laboració dels següents establiments, per ajudar-nos a fer possible i a mantenir viva aquesta tradició nadalenca : botiga d’electrodomèstics  Vila Activa,  fruiteria Fruitadona, llibreria Lectors al tren!, pastisseria La Lyonesa  i el Servei d’Educació de Rubí.

Moltes gràcies també a totes les famílies que ens van acompanyar en aquesta activitat.

“SANTA LLÚCIA DE BISBAL, TRETZE DIES…”

HOLA, FAMÍLIES!

COM JA SABEU, EL 13 DE DESEMBRE  LA CLASSE DELS EGIPCIS I EGÍPCIES I LA DE LES FESTES VAM SORTIR PER LA CIUTAT A CANTAR LES LLÚCIES. VA SER UNA EXPERIÈNCIA DIVERTIDÍSSIMA. SABÍEM, PERQUÈ LA CARMEN ENS HO HAVIA DIT, QUE LES LLÚCIES SÓN MÀGIQUES: SI UNA PERSONA  ESTÀ ENFADADA O SE SENT TRISTA,  QUAN ESCOLTA CANTAR LES LLÚCIES LI APAREIX UN SOMRIURE A LA CARA. I ÉS VERITAT!! NOSALTRES HO VAM PODER COMPROVAR: TOTHOM SOMREIA! 😊

AL PRINCIPI, POTSER PELS NERVIS, NO ENS SORTIA GAIRE LA VEU, PERÒ DESPRÉS DE LA PRIMERA CANTADA HO VAM DONAR TOT EN LES ALTRES BOTIGUES!😉

VOLDRÍEM AGRAIR MOLTÍSSIM LA COL·LABORACIÓ DELS SEGÜENTS ESTABLIMENTS, PER AJUDAR-NOS A FER POSSIBLE I A MANTENIR VIVA AQUESTA TRADICIÓ NADALENCA : BOTIGA D’ELECTRODOMÈSTICS  VILA ACTIVA,  FRUITERIA FRUITADONA, LLIBRERIA LECTORS AL TREN!, PASTISSERIA LA LYONESA  I EL SERVEI D’EDUCACIÓ DE RUBÍ.

MOLTES GRÀCIES TAMBÉ A TOTES LES FAMÍLIES QUE ENS VAN ACOMPANYAR EN AQUESTA ACTIVITAT.

JA ÉS AQUÍÍÍ…😊

DIVENDRES PASSAT, ESTEM  TAN TRANQUILS I TRANQUIL·LES PREPARANT-NOS PER ESMORZAR QUAN, DE SOBTE, ESCOLTEM UNS CRITS ALEGRES I UNES PASSES QUE CORREN: L’ABRIL, L’IRIS, LA FATOU I EL JOAN,  QUE HAN  ANAT AL LAVABO A RENTAR-SE LES MANS, ENTREN A CLASSE TOT CRIDANT “HA ARRIBAT EL TIÓ!!!”, MENTRE L’ABRIL MOSTRA  UNA BARRETINA  QUE HAN TROBAT AL LAVABO. LA RESTA SORTIM CORRENTS EMOCIONATS I EMOCIONADES PER BUSCAR-LO. MIREM PERTOT ARREU, PERÒ NO EL VEIEM. ON S’HAURÀ FICAT? 🤔 DE COP I VOLTA, EL NIL ENS AVISA QUE HA TROBAT PELES DE MANDARINA PEL TERRA I DECIDIM SEGUIR-NE EL RASTRE… ENS PORTA  A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. DESPRÉS DE BUSCAR I REBUSCAR EL TROBEM EN UN RACONET, TOT MIRANT-SE UN LLIBRE. AMB MOLT DE COMPTE, EL PORTEM A LA CLASSE I PENSEM UN LLOC ON PUGUI ESTAR CÒMODE. AL FINAL, LI PREPAREM UN RACONET A LA BIBLIOTECA, ENVOLTAT DE COIXINS. ARA NOMÉS QUEDA DONAR-LI DE MENJAR I D’AQUÍ A UNS DIES… “CAGA, TIÓ, AVELLANES I TURRONS…”.

SORTIM A BUSCAR LES TIONES!

Els eriçons hem anat avui a prop de la Bassa del Torrent dels Alous per buscar a dues tiones que ens han fet arribar una carta demanant ajuda. S’havien perdut de camí a l’escola! 😥
Juntament amb els nens i nenes de segon, després de rebuscar… Llegeix més»

D’UN CONTE EN SURT MÀGIA!

De vegades et cau a les mans un conte i en aquell moment no li veus el potencial que té. A l’explicar el conte “Neda que neda” vaig veure els nens i nenes tan fascinats per la història que ho vam aprofitar.

En van sortir… Llegeix més»

Stop motion als espais

Les tardes dels dijous fem espais, i en aquesta ocasió hem fet uns vídeos utilitzant les tablets i l’App Stop motion studio.
Aquests són els resultats de la meitat de la classe! Aviat veureu la resta. Esperem que us agradin les nostres creacions.

Llegeix més»

La Castanyada de 5é

El passat divendres 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada! Al matí vam decorar l’entrada de l’escola amb un mosaic de mandales, dels colors de la tardor, que nosaltres haviem pintat. Alguns alumnes per esmorzar van portar castanyes, panellets i moniatos.
A la tarda vam realitzar una… Llegeix més»