La Castanyada de 5é

El passat divendres 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada! Al matí vam decorar l’entrada de l’escola amb un mosaic de mandales, dels colors de la tardor, que nosaltres haviem pintat. Alguns alumnes per esmorzar van portar castanyes, panellets i moniatos.

A la tarda vam realitzar una gimcana amb 10 estacions diferents, que els alumnes de sisè controlaven. Ens vam dividir per equips de 7 o 8 persones i les havíem d’anar superant. Les proves eren esportives, jocs d’habilitat i cooperació. Vam fer cursa de sacs portant una disfressa de castanyera, punteria xutant amb la pilota a unes anelles a la porteria, el joc del mocador, petanca, punteria amb anelles, fer botar una pilota per encistellar en un cubell, una cursa en parelles amb un peu lligat amb l’altre, bàdminton, també un puzle on resolem un missatge ocult i una prova on anàvem tothom lligat amb una corda per aconseguir posar una castanya dins una paperina.

Va ser un dia molt entretingut i intens!