Què puc fer a casa amb l’ordinador?

Hola famílies,

Com esteu? desitgem que tots estigueu molt bé. Tots els i les mestres de l’escola pensem molt amb vosaltres i tenim ganes de retrobar-nos. Per aquests dies que estem totes confinades a casa, us volem proposar una llista de pàgines web que ens semblen interessant per als nens i nenes de l’escola.

CLIQUEU AL SEGÜENT ENLLAÇ:

Què puc fer a casa amb l’ordinador?

Construeix el teu ordinador amb Kano - Petits Enginyers

I un missatge per als pares i mares, tutors i tutores que esteu al peu del canó! Com diu Dolors Feixas, mestra d’educació infantil: “Mai hi ha un temps perdut. Per què no aprofitem, també les famílies i els mestres, i la societat sencera, per aprendre alguna cosa? Som una escola de vida, i la vida ha canviat. D’aquests dies o mesos en parlaran fins que siguin avis i àvies. I el que n’ hauran après els enfortirà per sempre”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *