POSEM L’HORT A PUNT AMB EL TALLER DE “SEMBREM ESCOLES”

Un curs més ens ha visitat la Sara, de la iniciativa Sembrem Escoles, per tal de posar a punt el nostre hort i donar continuïtat i valor al cultiu de les llavors de varietats tradicionals. Hem sembrat fava morada, bajoca de la perfecció i hem plantat enciam maravilla i carxofeta. Ara ens queda cuidar els planter i anar registrant la seva evolució. També hem signat un contracte, ja que hem esdevingut guardians de llavors. Quan tot s’espigui, guardarem les llavors per plantar-les l’any vinent.

La campanya Sembrem escoles està impulsada pel col·lectiu La Safranòria, l’associació per a la conservació de l’agrobiodiversitat del Priorat; que col·labora amb la Fundació Miquel Agustí.