PARTICIPEM A LA SETMANA DE LA NATURA

Un curs més ens sumem a la iniciativa de la Setmana de la Natura, organitzada per la Xarxa per a la conservació de la natura. La Setmana de la Natura té lloc del 22 de maig al 5 de juny, durant la qual diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses organitzen en total més de 500 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya. Com a escola, aquest any proposem de fer una gimcana d’orientació tot aprofitant les tasques del servei comunitari amb un alumne de l’ESO de l’IE Corbatera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *