COLÒNIES DE CICLE SUPERIOR AL DELTA DE L’EBRE

El primer dia que vam anar de colònies a la Ràpita, vam pujar un autobús. Aleshores quan vam arribar-hi vam fer un tomb amb la bicicleta. Més tard, quan vam acabar de fer el tomb amb bicicleta, vam tindre temps lliure durant una estona. Llavors quan es va acabar el temps vam jugar al joc de la bandera. Després vam berenar, i un cop que vam acabar vam estar jugant i fent el que volguéssim. Va passar el temps i es va fer l’hora de sopar. Un cop enllestit això vam fer jocs de nit, que van ser l’aranya peluda i com una mena de pilla pilla. Per acabar vam anar a dormir.

El segon dia vam fer quatre activitats que van ser escalada, paintball, tir amb arc i per últim un circuit amb bicicleta. Vam fer grups. Després vam tindre temps lliure. Llavors més tard ens vam dutxar, després vam sopar i sense dubte, després vam fer discoteca! Vam cantar i ballar, fins que ens vam cansar al màxim. Aleshores a les 23:00 vam anar a les nostres habitacions i en vam anar a dormir.

El tercer dia vam esmorzar ens vam canviar…etc i vam tindre temps lliure. Després, l’autobús ens va portar a un lloc per anar amb vaixell.  Quan vam acabar de fer la volta amb el vaixell, vam tornar a anar amb l’autobús. Però aquesta vegada vam parar a un parc per dinar. Ens van donar un picnic que portava com una mena de bikinis, suc, aigua i una poma. Finalment vam anar amb l’autobús fins a Cornudella, allí es on els nostres pares ens venien a buscar.