Estratègia Digital de Centre

El centre ha iniciat el curs 2022-2023 l’elaboració de l’estratègia digital de centre amb l’objectiu de millorar el centre i tots els integrants de la comunitat educativa.

Per a desenvolupar aquesta tasca, s’ha creat una comissió digital liderada per un mentor extern, Mateu Tres, i dos membres del claustre docent.

Els objectius d’aquesta comissió han estat:

1. Dinamitzar la comunitat educativa, especialment els equips didàctics, perquè desenvolupi les línies d’acció acordades per la mateixa comissió.
  2. Traslladar les línies de treball acordades amb tota la comunitat educativa (alumnat, docents, famílies, PAS i Consell escolar).
  3. Elaborar l’EDC:
  • Triar la metodologia de diagnosi.
  • Fer i analitzar la diagnosi.
  • Determinar els objectius i planificar-los.
  • Determinar, planificar i fer un seguiment de les activitats per assolir els objectius.
  • Planificar i implementar la metodologia de seguiment i avaluació.
  • Recollir els protocols, procediments, instruccions, descripcions, etc. acordats, i documentar-los i recollir-los en un únic espai accessible.

S’ha demanat la participació de les famílies per a l’elaboració del projecte, donant la seva visió i fent aportacions dirigides a la millora de la digitalització del centre.

Les reunions s’han anat realitzant mensualment, juntament amb la mentora del CEB que ha guiat la tasca que com a centre havien d’anar fent.

El segon trimestre del curs 22-23 el claustre ha iniciat la formació interna de centre en competència digital docent, que finalitzarà el primer trimestre del curs 2023-24.

ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (veure)