PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya regula el procés de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics. A Barcelona aquest procés el gestiona el Consorci d’Educació de Barcelona.

En el següent enllaç trobareu la informació necessària: dates de la preinscripció i matrícula, on us podeu informar, oficines de supoert a l’escolarització, etc.

CASAL SETMANA SANTA

Ja tenim obertes les inscripcions de la 1a edició del Casal de Setmana Santa a l’escola Segre organitzades pel CLUB ESPORTIU FABRA i COATS. Les places són limitades i per això les inscripcions es tramitaran per estricte ordre de recepció de sol·licituds.

L’entitat organitzadora ofereix una alternativa educativa de temps de lleure del 25 fins al 28 de març per poder gaudir de les vacances escolars en un ambient proper i conegut, ampliar el marc de relacions i sobretot formar-se com a persones i amb valors. És molt important que els infants i adolescents tinguin un espai on gaudir la seva vida,
jugant i compartint, retrobant-se amb els amics i amigues.

Aquest any continuaran comptant amb monitors i monitores titulats i personal que acompanyaran i compartiran moments inoblidables amb els infants i adolescents en el seu dia a dia del casal. Per a totes les famílies que siguin sòcies de l´AFA hi ha inscripció preferent del 16 al 22 de gener. Fora d’aquest termini les places es tramitaran per ordre de recepció de les sol·licituds.

Us podeu inscriure al casal a través d’aquest enllaç:

Una vegada feu la inscripció via web, us arribarà al vostre correu electrònic la confirmació d’aquesta. Per la vostra facilitat, totes les famílies rebreu un correu on s’explicarà el procediment del tràmit de la inscripció. Per aquest casal no hi ha disponibilitat de beques.

Posem a la vostra disposició aquest correu electrònic casalestiucefic@gmail.com per a qualsevol informació.

Es continuarà oferint un casal de proximitat i obert a tothom, esperem i desitgem que hi hagi una gran participació en la 1a edició del Casal de Setmana Santa! VINE I REPETIRÀS!

Us convidem a mirar els documents adjunts i aquest vídeo: https://youtu.be/sOK0Jix_lS0 facilitat per l’entitat CEFIC.

Qualsevol aclariment o consulta no dubteu a contactar a afaextraescolars@escolasegre.cat

AFA EXTRAESCOLAR

ACTIVITATS DESEMBRE

Benvolgudes famílies,

Us informem del calendari del mes de desembre a l’escola, ja que serà un temps amb especial activitat i jornades.
  • 3 de desembre (diumenge): Cercavila Festa Major – Organitza AFA + Centre Juvenil
  • 7 desembre (dijous): Festa lliure disposició enmig dels festius 6 i 8 de desembre
  • 11 al 15 de desembre: Mostra de les activitats extraescolars Aula2 de 16:30 h a 17 h
  • 15 de desembre (divendres): Pastorets, nadales i xocolatada (4t, 5è i 6è) de 15:15 h a 16:45 h
  • 17 de desembre (diumenge): Bingo solidari per la Marató – AFA
  • 18 de desembre (dilluns): Pastorets, nadales i xocolatada (1r, 2n i 3r) de 15:15 h a 16:45 h
  • 18 de desembre (dilluns): Pastorets, nadales i xocolatada (i3, i4 i i5) de 15:15 h a 16:45 h
  • 20 de desembre (dimecres) Últim dia d’escola fins les 13 h i/o 15 h els usuaris de menjador.
Encarem amb il·lusió aquesta recta final del primer trimestre!

LA NOSTRA CANÇÓ

Ja podeu escolar i veure el vídeoclip “SOM RIU“, la cançó que ens acompanyarà durant aquest curs.

REUNIONS INICI DE CURS

Atenció famílies! Es convoquen les reunions d’inici de curs.

Dimecres 27 de setembre a les 17:30 h: Infantil (i3-i4-i5) i cicle superior (5è i 6è)

Dijous 28 de setembre a les 17:30 h: Cicle inicial (1r i 2n) i cicle mitjà (3r i 4t)

La benvinguda es farà al teatre de l’escola. Després pujareu a les aules amb el tutor o tutoradel grup.

Preguem màxima puntualitat.

Us hi esperem!

BENVINGUDES AL NOU CURS 2023-2024

La comunitat de mestres i personal no docent de l’escola us donem la benvinguda a l’escola Segre.

Aquest curs és com aquell naixement d’un riu entre muntanyes amb una història al darrera que ens impulsa a començar a brollar amb força, alegria i entusiasme per obrir-se pas a l’entorn.

SOM RIU | SOM ESCOLA

EL NOSTRE LOGO

L’escola Segre l’entenem com a un riu i és per això que la representen TRES ONADES que fan referència a l’alumnat, famílies i personal de l’escola que van en una mateixa direcció.

Està encerclat per una CIRCUNFERÈNCIA que simbolitza la unió, no és un cercle perfecte perquè la perfecció no exiteix.

Els PUNTS de cada costat signifiquen el punt i final d’una etapa i l’inici d’una de nova.

SOM RIU!