Calendari del curs

Us presentem les dates fixades per l’any vinent aprovades en el Consell Escolar del dimarts 27 de juny seguint la proposta que ens ha fet arribar el Consell Escolar Municipal.

CALENDARI ESCOLAR 2023-2024 (veure document)

Del 6 de setembre al  21 de juny

Jornada intensiva

20 de desembre de 2023

Del 5 al 21 de juny de 2024

Dies de lliure disposició

13 d’octubre de 2023

7 de desembre de 2023

12 de febrer de 2024

17 de maig de 2024

Vacances:

Del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2023  (ambdós inclosos)

Del 23 de març al 1 d’abril de 2024 (ambdós inclosos)

A partir del 21 de juny de 2024

Entrades  i sortides:

Tots els alumnes de l’escola entraran per la porta gran del carrer Segre. La porta s’obrirà uns minuts abans de les 9:00h
i es tancarà a les 9:05h. Com sempre demanem puntualitat per tal d’iniciar aviat les activitats escolars.

En entrar a l’escola els alumnes es dirigiran als seus punts de trobada on els esperarà el seu tutor/a:

• Ed Infantil I3: Les famílies acompanyaran als seus fills/es fins a l’aula.
  • Ed Infantil I4 i I5: A la galeria o al pati petit, depenent del temps atmosfèric.
  • De 1r a 6è, els alumnes pujaran sols a les seves aules respectives.

La recollida dels alumnes que marxin a les 16h es farà per la porta gran acompanyats pels mestres.

La recollida dels alumnes que surtin a les 17h es farà per la porta gran acompanyats dels seus
respectius monitors/es que e.

En el cas que un alumne arribi tard a l’escola haurà de passar per la porteria de l’escola i la conserge o un mestre
serà l’encarregat d’acompanyar a l’alumne fins a la seva aula. Tanmateix, quan una família hagi de
recollir al seu fill/a dins de l’horari lectiu també caldrà que es dirigeixi a la porteria de l’escola.

L’horari lectiu del centre és de 9 a 13 h i de 15 h a 16 h per a tots els alumnes del centre.

Els alumnes de I3 tindran un pla especial d’entrada del 6 al 8 de setembre i a partir del dimarts 12 faran horari normalitzat (informació donada en la reunió del 28 de juny).