Els nens i nenes d’i4 i i5 han marxat de colònies el 26 i 27 de maig a la Casa de colònies la Censada (Santa Margarida de Montbui). Allà els esperaven els indis de la tribu Kampi-Kipugui. El cap de la tribu “ull de falcó” i els seus companys els tenien preparades un munt activitats per tal de trobar els Tòtems desapareguts.
Algunes de les activitats han estat: construir tipis impressionants, pintar-se la cara amb pintures de guerra (molt divertides i plenes de colors!), i hem participat en danses tribals al voltant d’una foguera imaginària.
Les rialles han estat constants i els somriures, el millor testimoni d’uns dies plens d’emocions. Estem molt orgulloses de com de bé s’ho han passat i de tot el que han après els nostres petits indis.
Fotos i4
Fotos i5


Comentaris recents