Setmana de la ciència

Durant aquestes darreres setmanes hem estat fent experiments científics. Un cop hem recordat els què havíem fet d’altres anys, cadascú de nosaltres ha preparat un experiment i l’ha experimentat a classe amb la resta de company/es, un cop hem parlat sobre el què havia passat, hem fet una fitxa per poder-lo repetir tant cops com vulguem.

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut