Serveis

Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

En aquesta pàgina es poden referenciar altres serveis en línia que ofereix l’escola com ara Moodle, blogs externs, aplicacions de tutoria o gestió acadèmica, aplicacions mòbils, etc.

Si el centre posa en funcionament la xarxa Nodes, aquest pot ser un bon lloc per referenciar els principals grups i activitats que s’hi duen a terme.

UsApps.

Aquest dilluns 7 de juny de 2021 entra en funcionament la UsApps.

Què és la UsApps? És una aplicació web del Departament d’Educació per comunicar situacions de violència que pot viure tot l’alumnat de Catalunya d’una forma fàcil, intuïtiva i eficaç.

La pot utilitzar l’alumnat, exalumnat i tota la comunitat educativa, tant si és una persona que viu directament una situació de violència com si n’és testimoni.

La UsApps té l’objectiu de donar veu a les persones afectades, trencar el silenci i l’aïllament en què viuen, garantir la confidencialitat i iniciar la intervenció específica.