ORIOL CANOSA_AUTORS A LES AULES

Avui, dimecres 26 de març, ens ha visitat l’Oriol i hem pogut fer preguntes sobre els llibres que hem estat llegint a les hores de lectura i ha estat molt emocionant perquè ens ha respost els dubtes i hem pogut comentar parts dels llibres, així com hem pogut donar-li la nostra opinió i idees per llibres futurs,,,

ORIOL CANOSA_AUTORS A LES AULES (1)

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut