CASTANYADA 20′
Aquest divendres 30 de novembre, hem celebrat una castanyada diferent, a causa de la COVID19. No ens hem pogut reunir amb els nostres companys i companyes de la ZER. Cliqueu en el següent enllaç per veure tot l’article: CASTANYADA (2)
Aquest divendres 30 de novembre, hem celebrat una castanyada diferent, a causa de la COVID19. No ens hem pogut reunir amb els nostres companys i companyes de la ZER. Cliqueu en el següent enllaç per veure tot l’article: CASTANYADA (2)
Durant el confinament, l’equip de mestres de la ZER, van decidir proposar un concurs de dibuix per a posar a la tapa de l’agenda per a les tres escoles de la ZER. Al guanyar el premi en ple confinament, l’Arsenda, va ser guardonada en privat a l’escola Sant Miquel de Peramola per la seva tutora, mantenint
CONCURS DE DIBUIX PER A L’AGENDA ESCOLAR, ZER NARIEDA Llegeix més »
ELEMENT PATRIMONIAL Patrimoni artístic i cultural de Peramola Aquest any 2016-17 hem començat un nou projecte d’apadrinament cultural amb el Grup d’Arqueologia de Peramola, que ens ajudaran a conèixer millor les nostres tradicions, explicant-nos la història dels nostres gegants i del griu a nosaltres i als nostres companys/es de la ZER Narieda…. Element patrimonial Roc
Els gegants de Peramola Llegeix més »
APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI ARTÍSTIC I CULTURAL. Les llindes A l’escola, dins del projecte Apadrinem el nostre Patrimoni, estem estudiant amb la Raquel i el Josep Maria, estudiant la història del nostre poble, mitjançant les llindes de les portes de les cases. APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI ARTÍSTIC I CULTURAL. Les llindesdocx Treball LES LLINDES DE
Les llindes de Peramola Llegeix més »
Element patrimonial Mines de Bauxita: (…)Com que no trobàvem gairebé informació de les mines de Bauxita, van recórrer al Grup d’Arqueologia de Peramola, que com sempre, l’ Anna, la Raquel i el Josep Maria, estan disposats a ajudar-nos.. MINES DE BAUXITA.APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI ARTÍSTIC I CULTURAL.3.
Mines de Bauxita Llegeix més »
L’associació de Salut Mental Catalunya-Terres de Lleida, va venir a l’Ajuntament de Peramola el dijous 2 de maig de 2019, a muntar una exposició anomenada: Creativitat i Salut Mental. Salut mental
Treballem la creativitat. Llegeix més »