Treballem la creativitat.

L’associació de Salut Mental Catalunya-Terres de Lleida, va venir a l’Ajuntament de Peramola el dijous 2 de maig de 2019, a muntar una exposició anomenada: Creativitat i Salut Mental.

Salut mental

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut