CELEBRACIONS

LA MONA: A l’escola hem celebrat la Mona. Al matí hem anat a la Pepi a buscar el pa de pessic i els ingredients de les nostres mones. Hem tronat a l’escola, ens hem rentat les mans, ens hem posat la bata i hem començat a preparar aquest dolç tant típic de dilluns de Pasqua […]

CELEBRACIONS Llegeix més »