2022

REIS MAGS

REIS MAGS REIS MAGS CALENDARI DEL TIÓ Aquest any, hem volgut comptar el temps que ens queda per fer cagar el Tió a l’escola. Com que el farem cagar el dia 21;  cada dia, un/a de nosaltres agafarà un arbre del calendari, darrere del qual hi ha un missatge o paraula bonica per a nosaltres… […]

REIS MAGS Llegeix més »

BON ESTIU!!

Us volem mostrar el dia a dia de l’aula d’infantil, d’aquest darrer trimestre amb diferents activitats que hem estat fent. ÚLTIM TRIMESTRE DEL CURS 21-22 ARTIVITATS Bon Estiu!!!

BON ESTIU!! Llegeix més »

EMOCIONS

TREBALLEM LES EMOCIONS Com que a l’escola treballem les emocions i sovint en parlem i fem jocs de reconeixement dels nostres canvis tan físics com mentals quan experimentem una o una altra emoció; avui hem decidit anar a buscar pedres de riu ben planes i (…) EMOCIONS

EMOCIONS Llegeix més »

CAMINS…

L’escola ha engegat un projecte molt engrescador amb l’associació IDAPA per retrobar i conèixer els camins del nostre entorn, treballant amb la xarxa de camins del Pirineu. Engegarem el projecte amb l’ajut d’en Marc Cortina, que ens acompanyarà a les sortides i activitats que tenim previstes i que aniran sorgint a mida que anem avançant. Aquest

CAMINS… Llegeix més »

EL BOSC HABITAT

“EL BOSC HABITAT” Aquest curs comencem amb molta il·lusió un nou projecte dedicat a conèixer una mica més la flora i la fauna dels voltants del nostre poble(…) Enmig de la naturalesa els nens i nenes es tornen més autònoms.  Tots els sentits s’activen i hi ha un munt d’estímuls sensorials: olors, sorolls, sensacions… que

EL BOSC HABITAT Llegeix més »

SORTIDES I EXCURSIONS:

Sortida a Montpol EXCURSIÓ A MONTPOL     Investiga. edu: OCELLS Avui hem anat amb l’Anna Bonet i en Sergi Dalmau a veure com s’anellen i estudien els ocells, les seves migracions.. OCELLS. investiga.edu La propera trobada la farem a l’escola i penjarem cases d’ocells al pati de l’escola, aquestes cases les haurem muntat e

SORTIDES I EXCURSIONS: Llegeix més »

CELEBRACIONS

LA MONA: A l’escola hem celebrat la Mona. Al matí hem anat a la Pepi a buscar el pa de pessic i els ingredients de les nostres mones. Hem tronat a l’escola, ens hem rentat les mans, ens hem posat la bata i hem començat a preparar aquest dolç tant típic de dilluns de Pasqua

CELEBRACIONS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut