MISTERIS

Ja fa uns dies que a l’escola estan passant coses misterioses… Vam trobar que havia desaparegut el mural de l’entrada que havíem fet per la tardor i al seu lloc hi havia un mural amb dos línies rectes, negres, paral·leles amb un cartell que ens preguntava: i aquestes línies què són?

Vam sentir molta curiositat, la intriga ens havia despertat les papallones de la panxa i volíem saber més: què eren aquelles línies? qui les havia posat? quan? i, sobretot, per què? Eren tantes les incògnites que ens venien a la ment que vam anar per les classes a preguntar si algú sabia o havia vist alguna cosa, però res…

La cosa no va quedar així, perquè al llarg dels dies, aquell cartell anava canviant la seva pregunta: què farem amb aquestes línies? ho farem a plàstica? Serà un treball de post-it? Cada dia en entrar a l’escola no podíem evitar desviar els ulls cap al gran suro per veure si el cartell era diferent o si podíem localitzar alguna pista.

I avui el cartell havia tornat a canviar: i a la caixa aquesta què hi ha? Doncs si. Al l’entrada hi havia una caixa misteriosa decorada amb post-it, que ens ha deixar volar la imaginació perquè dins d’una caixa sorpresa pot aparéixer qualsevol cosa. Sort que venia amb una pista que ens ha ajudat a trobar un fill conductor: quins són els edificis importants de Vinaixa?

Aquesta caixa amagava diferents elements que hem pogut relacionar amb Vinaixa i d’aquests objectes partirem la nostra investigació per descobrir més coses sobre la nostra vila. Mireu, mireu, l’emoció que hem sentit!!!

1. Judith

Quin misteri i quanta emoció!
    A punt per investigar petits i, també, grans!💪🧐
    Ens encantarà descobrir i aprendre sobre el nostre 🏘!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *