EL REI CARNESTOLTES

Aquest any hem tingut la sort i privilegi de tenir a la nostra escola la visita d’algú molt esperat, el Molt Honorable Senyor Rei Carnestoltes, batejat per nosaltres com el “Sisco”, més que res per la confiança que hi tenim.

La seva arribada a l’escola ha donat el tret de sortida de la Setmana de Carnestoltes, una setmana diferent que ens permet prendre’ns alguna llicència extra i afavorir la disbauxa amb les ordres que ens va donant i que, qui en tingui ganes, anirem seguint i complint rigorosament cada dia.

Per començar i com a primera ordre d’aquest curs 2023-2024 ens demana:

EL DILLUNS LA MOTXILLA A CASA DEIXARÀS

I EN UN CISTELL ELS LLIBRES PORTARÀS.

Que comenci el Carnaval!

1. CLASSE DE CICLE INICIAL

GRÀCIES SENYOR REI CARNESTOLTES PER VENIR A LA NOSTRA ESCOLA. ETS MOLT DIVERTIT!!!!!!!!
    ELS DE CICLE INICIAL JA TENIM GANES DE SABER QUE ENS MANARÀS PER DEMÀ.
    ADÉU SIAU I MOLTS PETONS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *