Benvolgudes famílies,
El 12 de març quan vam rebre les instruccions del Departament d’Educació sobre l’inici d’un confinament, poc ens imaginàvem que seria tan llarg i arribaríem a final de curs en aquesta situació. Així doncs, aquella tarda, mestres i alumnes vam marxar de l’escola pensant que… Llegeix més»

Dia Mundial del Medi Ambient

Hola famílies!! Avui és un dia molt especial!
És… EL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT!!!
Ja fa dies que us vam demanar la vostra participació per poder saber les petites accions que feu per tenir cura del nostre planeta però que són ben GRANS per mantenir un… Llegeix més»

Sabeu qui és la Frida Kahlo?

Aquest trimestre tan estranyot els nens i nenes de 3r han après diferents aspectes de l’artista mexicana a través de la realització de diferents manualitats a l’àrea de visual i plàstica. I amb el mèrit afegit d’haver d’adaptar-se als materials que tenien a casa!
Us n’ensenyem… Llegeix més»

Ens Agrada Llegir

El grup de 3r vam fer un treball sobre la lectura i vam aprendre a fer una fitxa bibliogràfica.
Hem escollit alguns dels llibres que durant a casa hem estat llegint aquest diesi cadascú ha cumplimentat la seva.
Aquest és el vídeo recull de totes elles.
Desitgem que us… Llegeix més»

Un Sant Jordi diferent en confinament

Aquest any no hem pogut gaudir del Sant Jordi a l’escola, però hem buscat una altra manera de “celebrar-lo” tots junts.

Si cliqueu aquí, podreu veure totes les diferents activitats que han fet els nens i nenes de la nostra escola.

Mil maneres boniques de sobreviure al confinament

A l’Escola Santa Maria de Cervelló ens trobem tots i totes a faltar i és per això que volem veure’ns online i poder espiar una miqueta què fem cadascú a casa nostra.
Així que si us animeu, les imatges de les nostres famílies i mestres les… Llegeix més»

Ànims!

Estimats nens i nenes,

Tot el personal de l’escola us trobem molt a faltar, però com vosaltres, ens hem de quedar a casa. Us enviem aquest vídeo amb tot el nostre carinyo perquè ens pugueu sentir una mica més a prop.

Esperem que us agradi!

Tot anirà bé i ben aviat ens tornarem a veure.

Molt petonets!

Receptes HipoCrakens!

Les classes dels Hipocamps i els Krakens hem fet un recull de receptes que hem estat elaborant amb les nostres famílies, aquest dies a casa, tot treballant el text instructiu.
Esperem que us agradin, potser us donem alguna idea per passar una bona estona, fent i… Llegeix més»

ConfiEFchallenges!

Hola a tothom,
Ha arribat el moment de moure’ns, pensar i mantenir-nos actius.
Arriben els ConfiEFchallenges de l’Escola Sta. Maria de Cervelló!
Durant aquests dies, potser trobem una mica difícil pensar a fer una mica d’activitat física, per espai o manca de material, o qualsevol excusa que trobeu… Amb… Llegeix més»

POSEM-LI MÚSICA AL COVID19

Hola famílies!!!
Donats aquests dies tan estranys que estem vivint, l’equip de mestres de l’escola us volem fer arribar a tots i totes (grans i petits) aquesta cançó amb diverses finalitats.
La primera i més important, la de gaudir, riure, somriure, ballar, …. amb aquesta cançó que… Llegeix més»

El Carnaval a Cicle Inicial!

El Carnaval tot just ha passat i ens ha deixat un munt de bons moments! Hem portat pentinat divertits, la cara pintada, pijama, mocador i ens hem disfressat!  Ha estat súper divertit!

Ludoteca i museu Marítim

Els i les alumnes de 2n hem anat a la Ludoteca del carrer Ample i al museu Marítim de Barcelona.
A la ludoteca hem gaudit d’alló més amb la caseta, els jocs de taula, la sala de psico i el futbolí. Al museu marítim vam endinsar-nos… Llegeix més»

Frases Fetes

Aquest trimestre hem començat a treballar un racó de frases fetes que us anirem explicant cada setmana. Us direm la frase que hem treballat, el seu significat i un petit exemple per fer-la servir.  Esperem  aprendre força i que us agradi sentir com ho expliquem.
Els… Llegeix més»

Visita al museu Picasso

L’alumnat de quart va realitzar una sortida al museu Picasso. Abans d’entrar al museu van fer una visita a les runes que es troben a El Born Centre de Cultura i Memòria.
Durant el transcurs de la visita els nens i les nenes va fer de… Llegeix més»

Visita a la Planta de Compostatge!

Els nens i nenes de cinquè van visitar la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat. Allà van poder observar el viatge que realitza la brossa orgànica fins a transformar-se en fertilitzant.
Durant el transcurs de la sortida es van treballar conceptes importants com la importància… Llegeix més»