Visita al Museu de les Matemàtiques

Hem visitat el museu de les matemàtiques del Palau Mercader de Cornellà, i els alumnes han pogut realitzar moltes activitats manipulatives que estimulen els raonaments matemàtics. No hem visitat la planta noble, però una visita familiar és del tot recomenable (prèvia reserva, podeu mirar la… Llegeix més»

EN MWAI ENS EXPLICA COSES DE MOÇAMBIC

En Mwai, en una de les sessions d’educació en valors, ens va explicar moltes curiositats i dades del seu país, Moçambic.
Ens va dir que l’idioma oficial és el portuguès però que n’hi ha d’altres que també s’utilitzen. Ens va explicar que els agrada molt ballar… Llegeix més»

Let’s Celebrate Halloween

Jack-o-lantern, ghost, vampire, monster… aquestes són algunes de les paraules que hem après aquests dies  treballant Halloween a classe d’anglès. Hem conegut a la bruixa Meg i al seu gat Mog a través d’un conte, hem cantat cançons i hem après moltes… Llegeix més»

DISSECCIÓ D’UN CALAMAR

El passat mes d’octubre, durant les sessions de laboratori, vam realitzar la dissecció d’uns pobres calamars que ens va proporcionar la mare de l’Íker, la Míriam Moreno. Li donem les gràcies per això.
Durant el projecte del nom de la classe, centrat enguany a animals mitològics… Llegeix més»

Frankenstein Theatre Play

El dijous 24 d’octubre, els/les alumnes de Cicle Superior van anar a l’Ateneu a veure una representació teatral en anglès d’una versió de “Frankenstein”.

Durant l’actuació, alguns nens i nenes van convertir-se en actors i actrius! Aquí teniu fotos dels voluntaris i voluntàries:

Aladdin Theatre Play

El dijous 24 d’octubre, els nens i nenes de Cicle Mitjà van anar a l’Ateneu a veure una representació teatral en anglès d’una versió d'”Aladdin”.

Durant l’actuació, alguns/es alumnes van convertir-se en actors i actrius! Aquí teniu unes fotos dels i les artistes:

Seminari CiberAddicions

Ahir, 10 d’octubre, es va realitzar a l’Ateneu del poble un seminari per prevenir les ciberaddiccions. A aquest acte van participar famílies i mestres de l’escola Santa Maria de Cervelló i de l’Escola Nova i va ser tot un èxit.
Volem donar les gràcies a Lluís… Llegeix més»

Benvinguts al nou curs!

Com cada setembre, encetem un nou curs! El personal de l’Escola Santa Maria de Cervelló desitgem que tant alumnes com famílies engegueu aquest curs amb energia i il·lusió!

Llibres 2019/2020

Com cada any, des de l’AMPA volem oferir-vos la possibilitat de comprar els llibres, les agendes​ i la quota de manteniment del banc de llibres dels vostres fills pel curs vinent, tot gaudint dels descomptes que l’AMPA negocia amb les editorials per ​poder oferir el… Llegeix més»

Cantània 2019

Els nens i nenes de cinquè han participat aquesta setmana a Cantània. En l’edició d’aquest any, amb el títol “A de Brossa”, els alumnes han cantat cançons relacionades amb l’autor Joan Brossa.

Els representants de l’escola Santa Maria de Cervelló han treballat molt i han dedicat molt d’esforç a aquesta cantata, per aquest motiu ho han fet molt bé!

Concert d’Olesa de Montserrat

El passat dia 22 de Maig els alumnes de tercer van participar, com des de fa uns quants anys, al desè concert d’Olesa de Montserrat.

En aquesta ocasió van cantar cançons del segle XXI, amb la lletra versionada, per explicar la història del Mag d’Oz.

Dia Mundial del Reciclatge

Avui a l’escola Santa Maria hem celebrat el Dia Mundial del Reciclatge sota el lema “Posa Menys Plàstic a la Teva Vida”. Per fer-ho s’han realitzat diverses activitats totes relacionades amb el reciclatge i en la reducció dels plàstics en la vida quotidiana.

Durant el matí hem après per què és important reduir els plàstics que utilitzem cada dia i després del pati s’han realitzat diversos tallers on s’han fet manualitats, però on també hem continuat amb la reflexió sobre com reduir l’ús dels plàstics!

Jornades de bricolatge 2019

El proper dimecres 1 i el dissabte 4 de maig tornem a fer la jornada de bricolatge a l’escola. Aquest any han sortit proposades dues dates per tal de fer possible la participació de tothom.
Us animem a que us apunteu a una de les diferents… Llegeix més»