El curs 2025-2026 a la nostra escola tindrà com a tema transversal la mitologia, un eix que ens acompanyarà al llarg de tot l’any i que servirà de punt de partida per a aprenentatges interdisciplinaris, creatius i significatius.
La mitologia —grega, romana, egípcia i d’altres cultures— ens permet explorar històries plenes de símbols, personatges fascinants i valors universals. A través dels mites, els infants podran reflexionar sobre temes com la identitat, el bé i el mal, la convivència, la diversitat cultural, els rols de gènere, la relació amb la natura i l’expressió artística, tot connectant el passat amb el present.
📚 Les classes ja tenen nom!
Seguint aquest fil conductor, cada classe ha escollit un nom de classe vinculat a la mitologia, després d’un procés de descoberta, debat i votació. Aquests noms ens acompanyaran durant tot el curs i donaran identitat als grups, alhora que reforçaran el sentiment de pertinença i la motivació per aprendre.
Comencem així un curs que promet ser ple d’històries, déus i deesses, herois i heroïnes, però sobretot ple d’aprenentatges compartits.




