VISITEM EL BARRI DE SALIPOTA

El dia 16 de gener de 2017, els nens i nens de 2n vam anar a visitar el barri de Salipota. Vam observar els carrers, les cases, quins serveis hi ha…

Si voleu veure les imatges, feu clic a la foto:

2016-visita-barri-salipota-18

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut