II FÒRUM DE LA XESC

El dia 7 de novembre es va celebrar el II Fòrum de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat que es va celebrar a Manresa i on estàvem convocades les escoles del Bages, Solsonès, Berguedà i Anoia que formen part d’aquesta xarxa. Els Fòrums són unes reunions d’intercanvi d’experiències entre escoles que treballen per a la sostenibilitat del seu centre i de l’entorn més proper. El Lluís Ros de 6è i la Laia Gutièrrez de 5è van representar el nostre centre per explicar la feina que fan, a les hores del pati, i que hem titulat “els vigilants de les papereres”.

Els mestres ens vam reunir per decidir quines característiques han de tenir les actuacions per tal que siguin realment útils per millorar el nostre entorn.

Va ser una jornada molt profitosa per a tots.