EL CARNAVAL DE CS

Cada any a l’escola celebrem el Carnestoltes. Els de Cicle Superior  fem comparses entre els amics de classe i parlem de què anirem el divendres sobre el tema que hem escollit. Intentem que tothom vagi  igual, que un no destaqui moltíssim, o que no tingui  quasi res de la disfressa. Entre la classe escollim una cançó  i  la coreografia la fan els que saben més  de ballar. Després a les estones de pati assagem i el divendres ballem la coreografia davant de les altres classes. Però abans els de Cicle Mitjà fan el ball del drac i el comiat del rei Carnestoltes. Per acabar cremem el rei Carnestoltes però aquest any amb això de la covid 19 no l’hem cremat al carnestoltes i hem cremat la covid 19!!!

Aquí us deixo el Pregó d’aquest curs.

Adrià Ferragut (Puigdesants, 6è)