CADENA DE FAVORS

Partint de la idea de la pel·lícula “Cadena de favors” i aprofitant la Setmana Solidària, els nens i nenes de l’escola van realitzar una activitat molt interessant. Tots els alumnes de primària van escriure en una targeta un desig que els agradaria complir. Es penjaven les targetes en un mural del vestíbul i cada alumne en triava una. Després de saber a qui li farien el favor, havien de pensar com realitzar-lo. Finalment, quan el favor estava fet, aquest alumne rebia una targeta de felicitació i una llavor de tulipa per plantar al jardí de l’escola.

Els nens i nenes d’Ed. Infantil, van fer un seguit d’activitats encarades a potenciar el treball cooperatiu, per entendre que tots poden aportar el seu granet de sorra en un objectiu comú.

Va ser una gran oportunitat per relacionar-se amb els companys i companyes i per fomentar valors tan bonics com la solidaritat i la cooperació.