Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial, hem anat al Pla de Reguant. Hi hem passat tot el matí. Ha estat un dijous llarder genial! Si feu clic a la imatge podreu veure més fotos:
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar