NOTÍCIES DE 5è: Oliver el musical

Dins dels actes de la festa de Sant Sebastià, els dies 20 i 27 a les 18:00 i el 26 a les 21:30 es va fer una obra de teatre al Foment Cultural titulada Oliver Twist. És la història d’un orfe, víctima de la burocràcia i la societat anglesa del segle XVIII. “Oliver, el musical” neix de les ganes d’explicar històries a través de l’escenari i la música. Alguns dels personatges principals son: Oliver Twist interpretat per Xavier Peramiquel Castellà, Trampós interpretat per Nil Yerro Fenoy i Fagin interpretat per Eduard Reguant Gallego. Van participar molts actors i actrius no professionals; entre els actors hi havia alumnes i exalumnes de l’escola mare de Déu de Montserrat. Les entrades valen 8€ (més 1€ de plataforma) pels socis i 10€ (més 1€ de plataforma) pels no socis.

Ona Vieitez i Pau Ramirez (5è)