LA CARME S’ACOMIADA

El dia 21 de juny ens vam acomiadar de la Carme Vilaseca, mestra de primària, que es jubila. Li desitgem molta sort en la nova etapa que comença.

Benvolgudes famílies, companys, nens i nenes de la nostra escola Mare de Déu de Montserrat de Súria.
Unes paraules de comiat.
Després de 32 anys fent escola. Me’n vaig molt agraïda, contenta i emocionada.
Agraïdíssima a totes les persones que feu possible aquesta escola, alumnes, mares i pares, mestres per la vostra estima i suport.
Sobretot us estic agraïda de tot cor perquè és gràcies a aquesta escola que m’heu fet mestra. Mestra de veritat. Per això és aquesta nostra escola la portaré sempre dins el cor per molts anys que passin.
És l’hora de l’adéu. Vull pensar que el meu esforç i el meu treball han deixat empremta.
Quan arribarà el setembre sé que enyoraré fer de mestra veure la curiositat en els ulls dels alumnes.
Ho dec tot als nens i nenes que m’han acompanyat, que hem compartit molts bons moments i a les famílies que m’heu confiat el vostres fills/filles i m’han fet gaudir molt.
Sempre he cregut que podia fer alguna cosa per canviar el món.
M’ha encantat el comiat.
Moltes gràcies a tots!!! I Bon estiu!
Carme