EXCURSIÓ AL MUSEU BLAU

El divendres dia 23 de març els alumnes de 5è i 6è vam anar a Barcelona per a visitar el museu Blau.

Només entrar vam veure un esquelet de balena, feia moltíssima impressió. Era gegant! L’havien tret del zoo. Antigament el museu de zoologia estava situat al costat del Zoo. Seguidament ens vam separar en dos grups 5è per una banda i 6è per una  l’altra. Els alumnes de 5è van fer un taller d’investigació d’una illa, en canvi els alumnes de 6è vam anar a visitar l’interior del museu Blau.

El taller d’investigació que van fer els alumnes de 5è consistia en investigar: el clima, l’edat dels arbres, els micromamífers que hi havia i les petxines que hi havia i les van comparar amb les de Salou.

En canvi els alumnes de 6è podem explicar l’experiència al museu ja què és el que primer vam fer i no consisteix en cap taller. Primer vam anar a veure una bola del món i aquesta explicava com s’havien mogut els continents. Seguidament vam anar a una zona on explicaven els dinosaures. A continuació vam passar a una zona on hi havien mamífers dissecats també ocells i peixos. Per últim vam anar a una zona on explicaven les plantes, les roques i els minerals.Desprès vam fer canvi.

En acabar vam anar a una carpa on explicaven els taurons, la caça dels taurons i que els hi feien: quan els agafen els hi tallen les aletes i la cua, seguidament els tornen a l’aigua i moren de gana ja que no és poden moure.

Per últim vam anar a dinar a un parc que hi havia al costat, i un cop amb la panxa ben plena vam tornar.

Considerem que va estar una experiència molt agradable i que ens va fer aprendre coses de manera més física.

Jan Zomeño  (smartcard 6è)