EL BLUES D’EN MARCEL
EL BLUES D’EN MARCEL Llegeix més »
Aquest és el resum del Concert de Nadal d’enguany.
CONCERT PER LA MARATÓ, 2019 Llegeix més »
El dia 22 de novembre de 2019, els nens i nenes de cicle superior, vam anar al museu de la música a Barcelona. Vam fer l’excursió aquell dia aprofitant que era Santa Cecília, patró dels músics. L’excursió va durar tot el dia. Al matí vam fer una visita al museu: vam poder veure instruments des
SORTIDA AL MUSEU DE LA MÚSICA DE BARCELONA Llegeix més »
El 19 de novembre a l’escola vam celebrar el dia de Santa Cecília. Els alumnes de cinquè i sisè ens van preparar un concert a l’aula de música. Van oferir-nos un tastet de quatre peces instrumentals, que ens van servir per treballar les emocions i el treball en grup.
SANTA CECÍLIA 2019 Llegeix més »