SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS
El dia 29 de novembre vam anar a la plaça Sant Joan amb els de 3r, 4t per veure com ordenaven un contenidor de rebuig. Vam veure que hi havia: Rebuig, envasos, cartró, roba …. Molts d’aquests residus tenen uns contenidors per a cada un i facilitar el seu reciclatge. Però vam veure que a […]
SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS Llegeix més »











