ENS VISITA EL CÀRDIO 2015
Visita del Càrdio a l’escola. Octubre de 2015
ENS VISITA EL CÀRDIO 2015 Llegeix més »
Visita del Càrdio a l’escola. Octubre de 2015
ENS VISITA EL CÀRDIO 2015 Llegeix més »
Els alumnes de c. mitjà vam preparar un esmorzar molt salydable
ESMORZARS SALUDABLES A CM Llegeix més »
El dijous dia 8 d’octubre vam anar d’excursió al Pla de Reguant. Primer ens vam posar un mitjó per sobre de la sabata i després de caminar una estona, vam observar que és el que se’ns havia enganxat. Hi havia de tot: minerals, vegetals i animals. Després d’esmorzar vam anar a veure el meandre que
ESMORZARS SALUDABLES, EMBOLCALLS SOSTENIBLES Llegeix més »
AMB IOGURT, FRUITA I UN TROS DE PA ES POT FER UN BON ESMORZAR
EL BUFFET LLIURE Llegeix més »
Del 5 al 9 d’octubre celebrarem la Setmana de la Salut. El divendres dia 9 rebrem la visita del Càrdio. Recordeu que cal portar la samarreta verda del Cinquantenari per rebre’l. http://www.programasi.org/ca/
SETMANA DE LA SALUT 2015 Llegeix més »
Aquest curs l’AMPA torna a organitzar un TALLER D’ART, que anirà a càrrec de l’Eva Salvador. Podeu decarregar la informació en format PDF: triptic taller d’art 2015-2016_1TRIm