CM: EXPOSICIÓ LA NIT A LA BIBLIOTECAPer robradors / 28 de maig de 2017 / Biblioteca Curs 2016-17 / biblioteca, Municipi lector Els alumnes de 3r i 4t hem anat a la biblioteca a veure l’exposició “La nit”.