El dimecres 12 de març, l’alumnat de Cicle superior, vam començar a treballar amb les caixes literàries. Ho vam fer a la biblioteca de l’escola.
La caixa literària amb la qual vam començar s’anomenava “Viatge sensorial”. Per realitzar l’activitat, ens vam tapar els ulls amb un antifaç. Després vam estar tocant i olorant diferents objectes, això sí, amb els ulls tapats i havíem d’esbrinar a quina estança de la casa estàvem i també quins objectes havíem tocat i olorat. Les estances eren la cuina, el menjador i el lavabo. Alguns dels objectes que vam tocar i olorar són: colònia, espècies culinàries, sabó, una tovallola, etc.
Una altra part de l’activitat, va ser parlar dels adjectius que ens ajudaven a descriure les textures, les olors i els sons dels objectes. Vam aprofitar els adjectius nous que havíem après per complementar i enriquir els nostres poemes del poble vell.
En resum, vam aprendre molts adjectius nous i ens ho vam passar molt bé! A tots i totes ens va agradar molt l’activitat.
Fatima, Daniela, Aroa, Sema, Carlos i Enzo.


