COLÒNIES A LA MANREANA

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial, el 27 i 28 de maig, hem anat de colònies a La Manreada (Juneda). Si feu clic a la imatge podreu veure les fotos:

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut