6è: PARC DE TRÀNSIT 2018

Dilluns i divendres els alumnes de 6è vàrem fer activitats relacionades amb el parc de trànsit, dilluns va ser més teòric i divendres molt més pràctic. Ens ha agradat molt!

Si cliqueu sobre les imatges podreu veure que bé ens ho hem passat!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut