Repte per la natura

Hola, bon dia, som l’Escola Ridolaina.

El divendres dia 30 de setembre  vam fer els reptes per la natura. El primer repte va ser la Pobolta  cosistia a fer el màxim de voltes desde l’Escola fins a dalt a la plaça i després baixar per darrera de la plaça i tornar a l’Escola.

Després vam fer el repte de Los bañadores corredores que consistia en baixar per la costa i banyar-se al riu Llosa i tornar a pujar. Després vam anar a esmorzar a dalt a la plaça i vam menjar coca i xocolata desfeta. Després vam fer el repte de Bicicletas Chalenge que consisteix en fer un circuit a l’Escola i fer-lo amb bici. Després vam fer l’escalada de costat consisteix en escalar de costat etre 10 i 15 segons.  Després vam fer el repte de Kilometre vertical que consisteix en pujar a dalt a Cal Mandrat 3 cops. Després vam fer l’últim i era Los muertos del cementerio que consisteix en donar dos volte desde la punta del poble, passar per el cementeri i tornar a l’altra punta del poble.

Vam aconseguir força diners i els invertirem a un projecte que vol salvar els glaciars!!.

(MIREU EL VIDEO AQUÍ)

Bernat V. i Joana D.