Premiats i nou premiat al Concurs de Punts de Llibre

Aquest any estem d’enhorabona. Aquest serà el tercer premi que donen a algun dels nostres alumnes.

• Primer premi en categoria 8 anys pel dibuix Cerdà, a la Izaro Ensunza.
  • Tercer premi en la final de la Lectura en Veu Alta a la Tanit Garrote.
  • Premi al Concurs Literari Jocs Florals de Cerdanya: Nil Bonet Sastre
  • Premiat al concurs de Punts de Llibres de l’Òmnium Cultural: Nil Bonet Sastre.

Aquí teniu més informació sobre la festa de l’Òmnium:

El dimecres 17 de maig a les 17.30 h se celebrarà la festa d’entrega de premis de la Cinquena edició del Certamen de Punts de Llibre d’Òmnium Cerdanya adreçat a alumnes d’infantil fins a secundària i educació especial. Serà a la Sala Pilar Prim de la Biblioteca Comtat de Cerdanya de Puigcerdà.

Enguany han participat 840 punts de llibres de nens de Cerdanya Nord i Cerdanya Sud. El jurat ha estat format per persones de la comarca relacionades amb el món de l’art, la cultura, l’ensenyament i d’Òmnium Cultural.

L’objectiu del premi és promoure la creativitat i acostar als infants al món de la lectura i les biblioteques. Els punts guanyadors seran editats i es repartiran a les llibreries i biblioteques de la comarca durant tot l’any.

La festa clourà amb un berenar per a tots els assistents.