Colònies a Cambrils

Avui els infants de la Zona Sud hem escrit per parts l’article que ara veureu publicat.

COLÒNIES A CAMBRILS

Dilluns 9 de maig vam marxar de colònies a Cambrils al càmping Joan. Vam sortir de la  plaça de Montellà a les  9:00 i vam arribar a les 13:30.Ens vam instal·lar als bungalows, després vam anar a dinar i a la tarda vam anar a la platja a banyar-nos i a jugar.

A la tarda, mentre els petits van fer samarretes marineres al càmping, els grans van estar fent salvament marítim a la platja. El taller de samarretes va consistir en portar samarretes blanques i triar una figura d’animals de mar per estampar-la amb pintura. Van quedar xulíssimes!. El salvament marítim va consistir en salvar una tortuga, els seus ous i un dofí. Però era broma, els animals eren de plàstic.

Després de les activitats vam sopar i  ens van donar: macarrons, carn arrebossada, patates fregides i per postres un iogurt. I els vegetarians van sopar una amanida de pasta i una truita a la francesa. Els jocs de nit van ser “super xulos”, consistien en buscar pedres amb estrelles dibuixades amb color groc fosforescent i luminescent. Finalment vam haver de fer una figura entre tots amb les estrelles que havíem trobat. Els bungalows eren molt còmodes però es sentien molts sorolls.

L’endemà al matí, quan vam anar a la platja, la immensa majoria dels nens i nenes van anar a unes roques i van mirar i agafar animals marins. Mentrestant, uns altres nens van banyar-se i van nadar fins a la sisena boia però van haver de tornar perquè hi havia meduses. De fet, a la platja també ens en vam trobar una de morta i una altra de viva! Els altres nens, al jugar a la platja, van fer un forat a la sorra i el van emplenar d’aigua. Més tard, hi van sucar els peus!  Uns altre grupet de nens i nenes prenien el sol i es van cremar les cames i les espatlles. A més, hi va haver nens i nenes que van jugar a raquetes, pilota i frisbee.

A la tarda vam anar a fer activitats marítimes a l’escola Club Nàutic i vam fer tres activitats: la Banana, el Catamarà i el Big paddle surf. Per arribar-hi vam caminar des del càmping fins al port de Cambrils aproximadament una hora. Les activitats de mar van ser tota una aventura. L’activitat de Banana va ser la més emocionant i alguns van passar una mica de por. I després se’ls va passar la por en el Catamarà que va  ser molt  tranquil·litzant. L’activitat de Pàdel Surf anàvem per grups de 6 o 7 i havíem de remar fins arribar a la boia. A vegades havíem d’apartar les meduses amb els rems. Després vam tornar a peu al càmping i vam anar a sopar. Seguidament  vam anar a fer la “disco” al costat de la piscina però no ens van deixar banyar. Va durar una hora i vam estar ballant les cançons que nosaltres proposàvem. Finalment vam anar a dormir perquè estàvem molt cansats.

Dimecres, vam anar a la piscina i hi havia uns tobogans. Ens vam venjar de la Berta perquè ens va pintar la cara amb pasta de dents a la nit mentre dormíem. Ens vam passar tot el matí a la piscina fins al migdia que vam anar a dinar. Després de dinar,  vam agafar les maletes i en vam anar cap al bus. El trajecte de tornada va durar unes 3 hores fins a arribar a Montellà on ens esperaven les nostres famílies. Les colònies van ser molt “xules” i ens ho vam passar molt bé.