PROBLEMES A L’ESPRINT

Hola famílies,

Ahir dimecres 17 de gener es va celebrar una nova edició dels problemes a l’esprint. Com cada curs, els nois i noies de cicle superior van participar i s’ho van passar genial resolent problemes!!

L’activitat funciona de la següent manera: primer ens descarreguem els enunciats dels problemes, aleshores es posa en marxa un comptador de temps. En quan tenim els enunciats, els nois i noies, organitzats en grups van resolent els problemes i compartint les seves idees. Quan tenim les respostes dels 10 problemes les introduim en un formulari i s’atura el temps del comptador.

Aquest any hem trigat 5.784 segons, 1 hora i 36 minuts (aprox.). A més, hem encertat tots els problemes sense cap error, motius pel qual ens han felicitat des de l’organització.

Com diu la cançó que acompanya les fotos, els nens i nenes van xalar molt!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut